kem kepimpinan
Friday, October 5, 2012 | Friday, October 05, 2012 | 0 Notes
Bismillahirrahmanirrahim :P
Assalamualaikum, pheww..#breath in,out *10 seconds for breath in and out *

Alhamdulillah, program Kem Kepimpinan yang pihak sekolah anjurkan telah berjaya memotivasikan diri aku buat seketika. #termenung jauh, layakkah aku menjadi pemimpin?# Okay, waktu first time dapat tahu yang aku akan ke kem tu, itulah yang aku fikirkan. apakah kelayakannya sampai aku layak ke kem tu ? tak tahulah. yang aku tahu, Allah telah memilih aku untuk beri peluang ni pada diri aku. mula-mula tak teringin nak pergi dan kalau boleh memang taknak langsung pergi,then tetiba je teringat yang aku selalu memohon kepada yang maha Esa supaya diberi keyakinan diri untuk aku menjadi seseorang yang berjaya. Suddenly, *rahmat turun jappp* Ya Allah, terima kasih kerana mengabulkan doa hambamu ini. kem ni 3 hari 2 malam di Parit Penghulu, Sg. Rambai. *special thanks to Pak Mat for homestay tuuu*. Masa nak pergi tu, Ya Allah... beg terasa ringan je, dalam kepala otak ni dah fikir yang mesti tak best kem kali ni, maybe. Bila sampai je homestay tu, phew...lagi bercampur baur keinginan untuk pulang ke rumah, rasa macam wasting my time je kat situ. But, apa yang kita gambarkan tak semestinya betul, program kat sana sangat-sangat seronok #credits to Ustaz zaimi, Master Zubair, akhi and ukhti, goodjob u all. dengan makanan yang sedap-sedap belaka, aku lahap makanan macam aku ni sesat kat hutan around 2 hari jee. berbekalkan 3 hari, pelbagai program dipadatkan dalam tu, semuanya memang excellent, sangat-sangat bersyukur waktu tu. bila tiba waktu nak balik je petang tu, bercucuran air mata ni keluar, laju je. sumpah...memang tak tahan dan tak sanggup nak menahan air mata ni daripada keluar. I don't know why... jarang sekali aku mengeluarkan air mata untuk orang yang aku baru kenal. Ya Allah, berat hati nak meninggalkan kenangan kat sana. Bawak beg pun seret je waktu tu, rasanya dah boleh terkoyak dah beg waktu tu. HIHI..masuk dalam bas je, termenung jauh and memohon # Ya Allah, sesungguhnya benar setiap pertemuan di akhiri dengan perpisahan. Janganlah Engkau menjadikan perpisahan ini perpisahan yang terakhir buat kami Ya Allah.

#akan aku terapkan segala yang di ajar dalam diri aku. Insya Allah, aku mampu jadi pemimpin yang berkaliber, berwibawa dan aku harap oarang lain yakin aku mampu menjadi pemimpin yang bertanggungjawab. Doakan aku menjadi pemimpin yang sebegitu.

                         Rasa sayang heyy
                         rasa sayang sayang heyy
                         heyy lihat nona jauh rasa sayang sayang heyy
                        seronoknya datang ke sini
                        dengan kawan baik hati
                        langkah kanan langkah kiri
                        langkah kiri sekali lagi...lalala

                       terima kasih DiM
                       terima kasih terima kasih
                       terima kasih DiM
                       saya sayang      
                       DiM...:Plalala



Older Post