Goodbye kak ^^
Saturday, June 2, 2012 | Saturday, June 02, 2012 | 0 Notes
*kakak saya yang comel, NK*

Bismillahirahmanirrahim, Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia.ok, seperti yang anda nampak pic comel kat atas tu, itu kakak saya yang kedua. sekarang ni dia dah takda kat rumah, dia kat UiTM Alor Gajah untuk menyambung pengajiannya. sangat sunyi tanpa kehadiran dia disisi saya. sangat rapat dengan kak ngah sebab...kami siblings kan. walaupun dia selalu marah tak tentu pasal tapi air dicincang takkan putus.semalam pergi pasar malam dengan dia,seronok sebab dah lama tak hangout dengan kak ngah. dulu selalu cerita semua masalah kat dia,apa yang terjadi kat sekolah then macam-macam lagi. sekarang ni nak buat semua tu dah tak boleh sebab dia dah jauh dari saya.*jauh le sangat*orangnya sangat tegas dan sangat bersungguh-sungguh dalam melakukan sesuatu. selalu inginkan yang terbaik untuk diri sendiri dan dia selalu marah saya kalau saya belajar depan tv. katanya buat yang terbaik kalau nak jadi yang terbaik, kalau belajar buat cara belajar.waktu berhibur,berhiburlah sepuasnya.saya tahu dia marah saya sebab subjek yang saya amik agak berat untuk dipikul,but kak, i wiil prove to you that i can get more than you.hold my word..i already miss you angah.bye..

*sumpah tak boleh sambung sebab dah sebak ! be strong *_*


                                                        

Older Post | Newer Post