Gelak Sakai :)
Saturday, May 5, 2012 | Saturday, May 05, 2012 | 0 Notes
                                                          Assalamualaikum, salam 1 Malaysia
                                                              dan hello to all reader(s) <3....

setelah beberapa saat saya menge'post' tadi, kini saya kembali lagi \haha/. baiklah, tujuan saya mencoret apa yang terbuku bukannya kerana apa, cuma nak kongsi kegembiraan yang terlalu gembira petang tadi. begini ceritanya...

saya tengah menonton tv waktu tu, tiba-tiba je dengar orang beri salam...

Pelawat : Assalamualaikum...
Saya : Siapalah datang pulak ni.. (bukak slidingdoor).... mak oii, rombongan siapa ni?
Pelawat : ( tersengih-sengih)
Saya : (eh,eh, asal ni? rombongan meminang siapa ni? aduh , dah lah aku sorang2 kat rumah ni. wah, macam    
           mana ni...dah lah aku pakai baju warna pink, rombongan hantaran ni pun iye jugak.) \gelabah/ tahap
          macam naik buat ZIP TRACK !

Tiba-tiba... datang sebuah kereta saga berwarna coklat, parking betul2 depan rumah. keluar seorang akak then dia jerit kat sekumpulan rombongan tadi " HEI, SALAH RUMAHLAH, RUMAH ORANG TU KAT SEBELAH SANA !"


reaksi sekumpulan tu ---->> "eh, segannya aku, segannya aku"<---- yang baru nak jejak kaki depan rumah saya tadi terus patah balik ke kereta masing-masing. Semua gelak macam hape je.sebelum pergi sempat ber' bye2 dengan saya pulak tu. Saya pun lepas tutup slidingdoor terus gelak sakai. sampai sekarang terngiang2 lagi conversation kita orang tadi.

ok sampai sini saja coretan harini. jadi dalam waktu 3 minggu saya tidak akan membuka sebarang talian hayat dan talian internet kerana nak exam. kepada siapa yang exam tu, wish you all good luck baby ! rock yeah !

--->bai.boi.bei<---

Older Post | Newer Post