cadbury my sweet
Saturday, May 5, 2012 | Saturday, May 05, 2012 | 0 Notes
Assalamualaikum , salam 1 Malaysia dan hello to all reader (s) <3 <3

sebelum ke acara yang kemuncak, rasanya saya tak pernah memperkenalkan diri kepada para
readers yang setia.\haha/ ok, saya akan upload pengenalan diri saya sebentar..

                                                         
                                                               LOADING....


                                                   99 %.......100 % COMPLETE !








baiklah,usai sudah anda baca mengenai diri saya yang tak seberapa sangat ni. macam sakai je.
ok. mari kita sambung cerita seterusnya yang ada kaitan dengan tajuk di atas. seperti yang saya faham tentang diri saya, saya seorang pencinta coklat \halal/ sahaja. tak semua coklat akan menjadi kesukaan saya, tapi the most i love is MR.CADBURY, buah hati saya yang tunggal. cececeh, macam tu pulak ek. oleh kerana saya suka makam MR.CADBURY saya, sekarang berat saya makin bertambah dan azam 2012 saya ialah menurunkan berat badan sebanyak 5kg \jadilah/. mari saya perkenalkan kepada readers mengenai coklat kegemaran saya..
                                            PLEASE WAIT......  LOADING.....
                                             99%..............100% COMPLETE !




inilah buah hati saya yang kononnya tunggal tuuu.. tapi yang paling favourite ialah CADBURY FLAKES , coklat ni belum ada di pasaran Malaysia lagi sebabnya coklat ni baru lagi keluar. abang ipar belikan kat Perth haritu..yuhuu, jelous kita tau dia pergi Perth, takpe takpe..yang penting  dapat coklat tu.. that's all.\boboi./


Older Post | Newer Post